Sunday, 28 July 2013

Apam dan Buboq Lambok.

Assalamualaikum...

Tadi dok tengah layan TV3 tiba-tiba nampak depa buat buboq lambok, apa lagi ceq teringin la, pi dapoq teruih buat... Dasyat tak??? Hehehe... Ceq buat buboq lambok daging. Sebelum tu ada jugak bancoh tepong buat apam. Kena buat awai-awai takot bila kukuih dia tak mau naik...

Sebelom kukuih.

Dah siap kukuih.

Ada yang syorkan buat bentuk love lepaih tu juai.

Buboq lambok versi Yuyu.

Kebetulan abang beli nasi ayam tu yang buboh isi ayam sikit.

Lain-lain menu beli ja. Yang ni ja ceq masak... Dah cukop kenyang dah pon. Alhamdulillah bersyukur dengan setiap rezeki yang Allah bagi... Sekian....

6 comments:

Tetamu Istimewa said...

Saya tak tau nak kata apa lagi. Bab masak memasak, buat kuih ni, serah pada Yuyu kan.

Cik YuYu said...

HIHIHI ... tercapslock lak ... hobi nak blja bnda baru ... biasa la cikgu ... selagi ley blaja something bout masakan... ceq akan try buat jgk :)

adk dayah said...

wahhhhh..apam tu comei kemain ^^,

Cik YuYu said...

comot ja tu, kalo buat bentuk love baru comei ... hehe

Intan Zulhilmi said...

Dah buleh jual dah ni yuyu...msti laku!

Cik YuYu said...

hihi siap ada yg tempah ... nanti lah ada rezeki boleh lah jual... :)