Monday, 15 July 2013

Bosan Tahap Melampau.

Assalamualaikum...

Akibat bosan yang terlampau kat rumah maka terhasillah dua karya tahap budak tadika... Hehehe. Serius bosan, so ceq pon ambik lah water kaler yang dah lama tersimpan dalam bilik untuk dilukis sambil dibantu oleh anak kucing ceq *dia tolong kacau oqang dok melukih... -_-"

Akhirnya guna jugak water kaler nih.

Pemandangan tepi pantai kononnya, wajib ada pokok kelapak.

Entah lah, imaginasi bukan-bukan lah ni...

Ceq akan perbaiki lagi tahap lukisan ceq... Lapaq punya pasai, comot ja lukisan... Takdak unsur-unsur makanan pulak kat sini, lantak lah nak tulis entri apa pon kan, janji petang satgi bukak posa... eh takdak kena mengena... -_-"

4 comments:

Nurzulaiqa Nazri@Professor said...

lawanye. saya pon kalau bosan sangat suka melukis

Rohayu Md Isa said...

mesti awk terer melukis kan ... :)

MUHAMMAD IQBAL Abdullah said...

saya slalu failed guna waterclors ni..kagum la dapat guna ngn efektif..hehe

Rohayu Md Isa said...

dari sekolah ag dok guna water kaler kan ... hehe ni pon comot gk ni ...