Tuesday, 16 July 2013

Hari Ketujuh Bukak Posa.

Assalamualaikum...

Alhamdulillah dah cukop seminggu kita posa. So, hari ni ceq buat karipap ayam dengan choq keria. Tak habih-habih buat kuih-kuih ni, nak buat macam mana ni ja yang senang sikit nak buat kan. Lagipon ceq guna sebijik ja keledek tapi dapat buat karipap dengan choq keria sekali. Kan berbaloi tu... Hehehe...

Bila dah siap uli semua.

Karipap ayam.

Choq keria.

Alhamdulillah...

So bukak posa makan kuih muih ni then pulot dengan rendang ayam. Macam besa roti john dengan popia tu abang yang beli lepaih dia balik keja tadi. Sekian...

10 comments:

Tetamu Istimewa said...

Amboi, hari ni empat jenis cucoq no.

Rohayu Md Isa said...

hihi mkn cucoq pon kenyang cikgu oii ...

Wawa Ashihara said...

sedapnye....hehhe..slmt berpuasa :)

btw, done folo :) jmpot snggah entry Floral mask dian pixy http://ashirashida.blogspot.com/2013/07/floral-mask-by-dian-pixy-semakin-hot.html

Rohayu Md Isa said...

hehe tq ,,, selamat bpuasa jgk :)

zeera lily said...

cik yuyu rajin nye...
mintk halal resipi..hee =)
done follow

Cik YuYu said...

hihi tq dear ... ok :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

sedapnya. momoy pernah rasa air tangan orang utara. memang sedap. ikhlas je bila memasak

Cik YuYu said...

hihi aah masak sbb suka tgk org mkn masakan kita ... mak yuyu kalo mjual ke mst jual smpai org puas hati ... yg ptg ikhlas kan :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahh. mak yuyu ada restoran eyh
bestnya
hari2 makan sedap. sure yuyu sefamily masak sedap2 nih

Cik YuYu said...

eh xdak la , tp impian yuyu nk ad restoran sdiri, yuyu je yg rajin masak, akak2 yuyu pun rajin gk :)