Saturday, 31 August 2013

Bihun Sup.

Assalamualaikum...

Hari ni ceq taknak makan nasi, so ceq buat la bihun sup sebab semalam mak ada beli bahan-bahan dia. Bajet nak diet tapi bihun sup penuh mangkuk... Hehehe...

Bihun sup versi Yuyu.

Sup ayam simple ja.

Bahan-bahan add on... Hehehe

Bihun siap celur...
Dulu mak yang selalu buatkan bihun sup, sekarang ceq pulak yang incharge, semua ceq buat sendiri sebab mak dah busy... Hehehe... Nasib baik senang ja nak buat... Sekian...

17 comments:

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

Gila...sedapnya , terliur jadinya hoho

p/s : salam kemerdekaan ke 56 Malaysia :)

Cik YuYu said...

hihi TQ Cik Itah ... salam merdeka jugak ... merdeka ! merdeka ! :D

CXopportunities said...

wah. antaq kat ceq sikit blh? heheh cx suke bihun tomyam kaw2 pedas punye. hihih

Cik YuYu said...

hihi bihun tomyam pon sedap ... tambah2 ag kalau ada mcm2 jenis bhn2 kat dlm tomyam tu ... hihi

Norhasniza Khalid said...

wah.. sedapnya..

akmaL said...

lama sangat tak makan bihun ni..asyik makan udon je..rindu pulak kt bihunn >.<

Cik YuYu said...

hihi Tq mama ... yelah kat jepun ne nak dpt bihun nih ... malaysia je ade ... hik3

dilaella Ella said...

sedapnya..fevret ni :)

Cik YuYu said...

hihi my feveret too :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

salam kenal.. sedap bihun sup tu.. akak pun suka buat dan makan juga..

Azwar Syuhada said...

sedapnyaaa...nakkk..

Cik YuYu said...

@Mizz Aiza ... salam kenal akak... hihi best kan mkn bihun sup ... hihi @Azwar Syuhada ambikla kalau dapat ... hehe

mujahidah maisarah said...

oke dtg sni start blek lapo.hak4

Tetamu Istimewa said...

Em, memang ada letak daun tu ek? Macam sawi ke apa tu?

luqman zakaria said...

yuyu thank you follow arepnakbebel.com..btw nampak sedap Bihun Sup tuh..pandai masak..hehe..

Intan Zulhilmi said...

haiyooo...nampak sedap la...terliur akak tau

Cik YuYu said...

@iqa hihi lapo gak ni ... @cikgu aah letak sawi yg dicelur baru sedap... @luqman ur welcome hihi minat masak ... @kak intan ... tq yuyu pun dah terliur balik ni ... hihi