Thursday, 29 August 2013

Biskut Coklat Kacang & Mee Goreng Ayam.

Assalamualaikum...

Tadi ceq ada buat biskut coklat untuk pertama kalinya, tak pernah lagi buat biskut, tu yang teringin nak buat tu. Dalam banyak-banyak biskut of coz lah ceq suka biskut coklat, ala yang macam biskut chips more tu. Suka sangat bau dia waktu tengah masak tu. Tapi rupa dia tak tao lah nak cakap apa. Tapi bolehlah untuk pertama kali kan. Biskut tu rangup-rangup sebab ada kacang dalam dia.

Biskut coklat rupa tak penting... Hehehe...

Then tadi kan hujan, so jadi lapaq pulak perut ni tu yang pi buat mee goreng ayam tu, buat sebungkus, habih licin satu kuali. Satu qumah ni lapaq, biasalah hujan-hujan ni, layan pulak dengan ayaq teh hangat, memang mantop lah! Hehehe...

Mee goreng versi Yuyu sebab tu banyak ayam... Hehehe

Dah tak lama dah cuti pon dah nak habih dah, hari Ahad depan dah nak balik UMP, sedihnya nak tinggalkan qumah ni, dah tak boleh masak sendiri. Nanti hari-hari makan nasi bungkus... Sekian...

13 comments:

Filzah Azzahra said...

ada satu hari tu, Nurul pergi beraya. ada lah dlm tiga empat buah. nak tahu, kesemua rumah bagi mkn mee goreng. mula tk nk makan tp mmndgkn kesian dgn tuan rumah, jamahlah sikit.

Cik YuYu said...

alolo ciannya... rasa2 rumah mana yg paling sedap mi goreng dia? hihi mungkin sbb senang kan sbb tu mi goreng jadi pilihan :)

Shark Kay said...

Rupa x pnting chef..
Kalu dh msuk mulut tu no hal..
Hehe.
Jnji sodap

Cik YuYu said...

haha betul2 ... yg penting rasa dia ,,, ehehe

Cik Mun said...

betul..dah balik u nanti tiap hari makan bungkus je..

Cik YuYu said...

x suke x suke x suke ... mkn kat qumah ag best kn mun =(

CXopportunities said...

time hujan2 mmg perut lapar memanjang kan. so no wonder la habis sekuali. hihihi. :) boleh anta sket tak biskut tu pd cx? ;p

CXopportunities said...

time hujan2 mmg perut lapar memanjang kan. so no wonder la habis sekuali. hihihi. :) boleh anta sket tak biskut tu pd cx? ;p

Cik YuYu said...

aah tetibe je ley lapa...hihi eh boleh je kalo sudi rase biskut yuyu buat hihi :D

mujahidah maisarah said...

eeee....laponye iqa tgok mee goreng ayam tu.. nak bole???

Cik YuYu said...

hihi ala dah habih la iqa ...

Tetamu Istimewa said...

Bertuahnya kalau perempuan pandai masak. Tak perlulah suami atau keluarga makan di luar kan.

Cik YuYu said...

betul tu cikgu ... air tgn isteri yg tbaikk selepas air tgn ibu :)