Sunday, 25 August 2013

Moist Chocolate Cakes.

Assalamualaikum...

Akhirnya dapat buat kek coklat sendiri, untuk pertama kalinya cuba buat, selepas bertungkus-lumus ceq cari bahan-bahan dia semalam... Hehehe... So ni lah hasilnya...




Bolehlah untuk pertama kali kan... Hehehe... Tak larat nak taip banyak-banyak... Sekian...

15 comments:

akmaL said...

yg kiri tu menarik perhatian sebab bwarna warni..nmpk sedap je kan :P

Cik YuYu said...

matching dgn blog ni kan3 ... hehe

Ain Syima said...

waaaaa bestt nye . .
nyumnyum
banyak coklett . .
mesti sedap ni . .
mintak sikit . . teehee

Cik YuYu said...

ngeee baru 1st time buat :D

awaa said...

moist'nya kek. awa xpena cuba lg, just penah buat cheesecake. menjadi jugak la..cuma xcantik. hihi

done follow... singgah blog awa klau sudi. =)

Cik YuYu said...

hihi cubelah ... ala rupe x ptg sgt, yg ptg rase tu ... hihi

puteri airyn said...

Sedapnya nampak kek tu.. :-)

Cik YuYu said...

hihi tq kak :)

Intan Zulhilmi said...

Duk mana yer? Akak nak makan kek! hahaha

Cik Mun said...

sedapnyaaaaa..

Cik YuYu said...

hihi ala kak , ramai yg juai kek ni tp tak same la mcm yg yuyu buat hihi ... TQ mun :)

Tetamu Istimewa said...

Kalau dah tangan tu pandai masak, memang buat apa pun jadi. Tahniah!

Cik YuYu said...

HIHI TQ cikgu :)

mujahidah maisarah said...

mcm kek kakak sepupu iqa buat.mesti sedap neh

Cik YuYu said...

yeke? hihi bolehlah tahan hihi