Monday, 12 August 2013

Tomyam Ayam.

Assalamualaikum...

Tengahari ni ceq masak tomyam ayam, first time masak tomyam... Ayam pon potong sendiri tu yang macam tah pape sikit bentuk tu... Hehehe...

Masukkan ayam dulu.

Masukkan sayoq bagai.

Makan sayoq banyak-banyak.

Alhamdulillah kenyang.

Senang ja rupanya nak buat tomyam. Tapi ni kuah dia macam cayaq sikit sebab buboh ayaq banyak-banyak sebab oqang kat qumah ramai, pakat nak makan kuah belaka... Kalau tak ramai sangat boleh lah buat pekat-pekat, budak-budak kecik pon nak makan jugak, tak boleh buat pedaih-pedaih... Sekian...

6 comments:

Tetamu Istimewa said...

Kalau pekat memang sedap. Budak-budak kalau tak pedas mereka sukalah.

Cik Kechik said...

masak sendiri lagi puas ati kan..

Cik YuYu said...

tu lah ... nk yg ag pekat tuh ... yup ag puas msk sdiri , ley mkn byk2 ... hihi

puteri airyn said...

Sedapnya Tom Yam..Pasni Cik Yuyu try buat soto pulak.. tu pun masakan yang sedap jugak..Rajin betul Cik Yuyu ni memasak kan.. :-)

Suhaili said...

suka memasak ? waa~ that's good ! ^_^
http://suhailimustafamohdyusof.blogspot.com

Cik YuYu said...

hihi soto pon feveret yuyu jgk ... sedapnyee ,,, nk try lah nnti ... ngeee suka sgt memasak ! :D